neljapäev, 19. jaanuar 2012

Basseinist

Kui Sixten mind Viimsisse basseini pöördeid harjutama kutsus, meenus kohe paari aasta tagused nn. koledad kangutamised euroaeruga. Ma olin suhteliselt kahe-vahel, üheltpoolt kehvad kogemused eelmisest korrast kuid samas tahtsin jällegi proovida, et kuidas siis on.

Basseinis anti mul pihku eskimoaer. See on valmistatud puust ning labad on tal kitsamad. Kui meistrid mind ette võtsid proovisin pööret teha, ja uskumatu kuid tuligi välja!! Proovisin igaks juhuks teise korra veel, ikka tuli välja. Lahe, mul oli väga hea meel.

Pöörlesin seal omajagu ja Sixten juhendas ja parandas mu tehnikat.

Hiljem kodus mõtlesin, et eskimoaer ja kajak ,et see on justkui harmooniline tants. Graatsiline ja iga liigutus üdini lihvitud.

Nüüd leiad mind pühapäeviti basseinist, tantsimast!



Triin

2 kommentaari:

  1. Üks pööraja ja grööni-asjadesse uskuja jälle juures :) Ja ära unusta et enne pööamiseni jõudmist õppisid ajaviiteks ära ka balance brace'i :) Tubli!

    VastaKustuta
  2. Aitäh. Basseinis on vinge ja olen esimesest tunnist kõvasti innustust saanud!

    VastaKustuta