teisipäev, 21. september 2010

Möirgavad hirvepullid Hiiumaa metsades

Kui ma hommikuse praamiga Hiiumaale sahistasin, ei teadnud veel kui vinge elamuse ma sealt sel korral saan. Nagu plaan ette nägi viis Kuli-poiss meid lappajaga laidude vahele viigerhüljest vaatama. Hülgeid nägime, sadu ja paar suuremat lainet saime. Tagasi tulles puhkes taeva serval õitsele vikerkaar.

Öösel saime teeristil Tiiduga kokku. Meil oli plaan kuulata hirve pullide möirgeid. Teel teeristi õnnestus meil kolmel korral hirvesi näha. Minu jaok uus liik! Ah, kui uhke oli vaadata hirvepulli ja tema haaremit. Tiiduga sõitsime umbes 30 km ringi, aeg ajalt seisatades ja öö hääli kuulatades. Pullid tegid vägevalt häält, kuigi Tiidu väitel olla see väga lahja. Pulli röögatus oli segu vasika ammumisest, sea röhitsustest ja ehk lõvi mõiratusest. Kui sattusime neile eriti lähedale oli see heli väga vinge ja lummav kuulata.

Telgi lõime ülesse möirgava hirvepulli naabrusesse. Tema möirged uinutasid mu magama.

YouTubest leidsin Hiiumaa hirve möiratusi, just sellisena need kõlasid. Kuid pimeduses olid need helid mõjusamad.



Hiiumaale hirvesid kuulama!
Triin

1 kommentaar:

  1. ma juhtusin kord prantsusmaal ööbima hirvepullide möirgamise saatel, päris võimas neh

    VastaKustuta