reede, 6. november 2015

vette..

Kui Priit eile rääkis, et käis sel nädalal juba teisipäeval vees ja et täna läheb ka ja et Pirital talisuplejate hooaeg on avatud siis ma.. noh.. kohe hirmus trots tuli peale. Et ma ju tahaks ka aga kui siin üle eelmisel nädalal 2korda vees käisin oli pärast veidi tagasilööke. Arvasin, et ehk lendasin liiga hoogsalt peale, ei teinud piisavalt hingamis harjutusi ja et vaim polnud veel valmis. Mine tea. Ja ega vesi on siin ka veel liiga soe. Miinus korra käis ära aga täna oli täiesti suvi jälle, kuskil 14 C.

Tegin siis asju, mida sain ja pean tegema. Koer Karlos, keda ma Karlaks kutsun on praegu minu kanseldada. Temaga on tore metsas ringi hulkuda. Ta oskab ka ratta kõrval üsna hästi joosta, üleeile saime koos nõnda 12 km maha vändatud. Kui künkast ülesse oli vaja sõita oli vedur olemas :) Ja ma nüüd hirmsasti tahaks endale koera taas.

Karlos õige nimega Karla

Ning õu sai taas lehtedest natuke vähemaks.






Triin


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar