teisipäev, 9. oktoober 2012

See vihmane Ahvenamaa

Praam sülitas mind oma kõhust välja  hommikul, kui oli veel pime. Valguseni oli aega umbes 2, 5 tundi. Sõitsin läbi laternavalges linna ida suunas, Lemlandi poole. Kui hakkas heledamaks minema, tegin peatuse bussioote paviljonis. Tegin omale putru ohtrate rosinatega. Peale rüüpasin kuuma teed. Ohh, kui tore oli olla. Bussijaamast sain tuule varju ja lihtsalt hea oli. Kõik mu asjad olid minuga- söök, jook, telk, magamiskott, riided. Mul oli mu ratas ja mul oli aega. Oli aega kulgeda.

Kui tagantjärgi tagasi mõtlen siis see oli kulgemine kirikust kirikuni. Kirikust kirikuni sellepärast, et kirikute juures oli vett. Ja mul on hea meel selle üle. Kirikud olid seal lahedad- oli puust väikseid, Ruhnu puukiriku sarnaseid, oli tohutuid suuri, kindluse mõõtu kirikuid.

Lemlandi kirik

Vingeim kirik- Lumparlandi kirik.

Brändö kirik

Bussijaamad olid ideaalsed kohad, kus varju leida, oma rokk valmis keeta, tukkuda ja kohalikega juttu puhuda .

Kõik oli niiske, nii niiske

Turu kindlus
Rattamatkast veel pilte näed:  http://www.flickr.com/photos/61468323@N07/sets/72157631666707318/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar